grymt!

Har haft sjukt kul! jag och linnea åkte till ånäset vid 6 tiden.Då gick vi först till jani och lyssna på lite musik&prata.Sen kom jonte och vi gick till ug och va där med massa folk bla sebbe och typ tobbe och niklas.Vi åkte lite epa och jag åkte moppe med jonte och han sög på köra,haha! Sen så skulle jag och jonte brottas,har aldrig skrattat så mkt i mitt liv och jag kissa typ på miig.Han brotta ner mig sen satte han sig på min blåsa typ..hahahah det var inte kul..ahahahahah.Men jag vann nästan´,haha jonte blunda och lägg dig ner så har jag brottat ner dig.Sen så krama vi lilljani och han gick hem lillsnuttan sen kom min moder och hämtade oss.Hade en askul kväll med världens finaste<3Ddom är bäst!
haha den bjuu vi på ;)
haha vad hände med ljuset? haha jag och nicke tog egipics,daaah

Kommentarer
Postat av: Janibooii!!

haha, de va fett kul!:D<33

2011-08-18 @ 11:16:23
Postat av: 0livia [foto&vardag]

Haha så sjukt snygg ;)<3

2011-08-18 @ 17:00:47
URL: http://0liviasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0